وگال نیوز, وگال نیوز علمی عمومی, وگال نیوز عمومی

یک کلاهبرداری بزرگ در راه است (تعویض تشک نو با کهنه)

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]کلاهبرداری به نام طرح تعویض تشک کهنه با تشک نو

در سالهای اخیر شاهد تبلیغات گسترده برخی شرکتها مبنی بر تعویض تشک قدیمی با تشک نو بوده ایم. اما اکثر کسانی که دست به چنین اقدامی میزنند بدون دارا بودن مجوزهای بهداشتی و قانونی تشک های فاسد و آلوده را خریداری کرده و پس از بازسازی آن را تحت عنوان تشک نو می فروشند!

این افراد یا گروهها در کارگاههای زیرزمینی و کارخانه های نامعتبر اقدام به تولید تشک می کنند و تنها با ظاهری زیبا تشکهای خود را به  قیمت تشکهای معتبر و مطرح تعیین میکنند و از آن طرف اقساط بلند مدت اعمال می کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]مراقب باشید! طرح تعویض تشک قدیمی با تشک نو یعنی تعویض تشک قدیمی شما، با تشک کهنه مشتری قبلی، که طی فرایندی تبدیل به تشک نو شده است . خطر حساسیت پوستی و عفونت ریوی را جدی بگیرید

به گفته برخی از فروشندگان : «این تشک ها را فقط برای تبلیغ و بالا بردن میزان فروشمان خریداری می کنیم و بعد از جمع آوری معدوم می کنیم، که کاملا دروغ است.

طرح تعویض تشک کهنه با نو یک فریب بزرگ است

شاید بارها با تبلیغاتی وسوسه انگیز از این دست برخورد کرده باشید. تبلیغاتی مانند تشک کهنه شما را خریداریم و یا  با پرداخت مابه تفاوت تشک نو دریافت کنید. در حال حاضر فارغ از درست یا غلط بودن این کار مساله ایی که وجدان هر فرد درست کاری را به درد می آود این است که قشر کم درآمد جامعه به تصور دریافت تشک نو با کیفیت فوق العاده اقدام به خرید تشک های بی کیفیت کهنه با مواد اولیه نا مرغوب می کنند حال اگر از صدمات جسمانی و هزینه های هنگفت پزشکی بگذریم خصوصیات بارز این تشک ها را بررسی می کنیم.

  • زمانی که شماتشک کهنه خود را در ازای تحویل تشک نو تعویض می کنید. مطمئن باشید افراد سود جو همان تشک را با تعویض رویه با مواد اولیه نامرغوب به شما و یا افراد ساده دل دیگر با روکشی از فریب تحویل می دهند.
  • معمولا افراد با بیماری های مختلف ازتشک ها استفاده نموده اند و این بیماری ها به راحتی قابل انتقال خواهد بود .بیماری های پوستی از شایع ترین این بیماری ها می باشد. ضمن آسیب هایی که به جسم و روان شما وارد می شود شاید با چند برابر هزینه ایی که شما می توانید با آن تشک مناسب از برندی با کیفیت را تهیه کنید هزینه می شود تا درمان انجام شود.
  • هرگز در اینگونهتشک ها به دنبال گارانتی واقعی نباشید چون تولیدکنندگان این تشک ها نمی توانند کیفیت را برای شما گارانتی کنند.

 

ویژگی خرید از برند های مطرح

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و خط تولید مکانیزه در تولید این ملزومات باعث می شود شما کیفیت و طول عمر بالا را یک جا تجربه نمایید.
  • از مواد اولیه کاملا نو در تولید آنها استفاده می شود پس مانع از شیوع بیماری ها خواهد شد.
  • گارانتی واقعی محصول به همراه خدمات پس از فروش شما را از خریدی درست و آگاهانه مطمئن خواهد کرد.
  • در بسیاری از سایت های اینترنتی اغلب این محصولات با درصد تخفیف به فروش می رسند پس مشتریان می توانند این محصولات را با قیمت مناسب با صرفه اقتصادی تهیه نمایند.

 

  • لطفا در شرایط کرونا ویروس توجه به سلامت خانواده و عزیزانمان را قربانی قیمت کمتر نکنیم به کالای خواب اهمیت دهیم و با تهیه بهترین و با کیفیت ترین برند تا سالها خود را از دغدغه تهیه کالای خواب رها کنید.ضمنا شما می توانید با خریدی هوشمندانه از فروشگاه وگال  با نماد اعتماد از مزیت های یک خرید آسان و اینترنتی استفاده نمایید . محصول خود را در خانه و به دور از شلوغی بازار و خرید حضوری سفارش دهید از اعضای خانواده مشورت بگیرید تنوع برند و محصول را مشاهده کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *