پشتیبانی:

 31628

-025

داستان ما

مجموعه صنعتی وگال فعالیت خود را در سال 1380 با اعتماد به متخصصان  ترک آغاز نمود. تلاش‌های بی وقفه مدیریت مجموعه دکتر حمید رضا عالمی و تیم مهندسین متخصص به همراه بروز رسانی‌های مداوم دستگاه‌های تولید، این شرکت را به قدرتی برجسته در تولید تشک و کالای خواب، با کسب تندیس‌های زرین بهترین‌های کشور، آن را از دیگر تولید کنندگان متمایز کرده است.

امروزه، این برند با افتخار، جایگاهی معتبر در دنیای تولید تشک و کالای خواب دارد. از ارائه‌ی محصولات با کیفیت برتر گرفته تا تأمین نیازهای خواب داخلی و حتی صادرات به کشورهای همسایه، “وگال آسایش شیرین” به عنوان یک نماد آرامش و شادابی در خواب، در قلب مشتریان خود جای دارد. در هر تشکی که از “وگال آسایش شیرین” می‌آید، داستانی از تلاش، کیفیت و رویای بهترین‌ها به‌وجود می‌آید. اینجا جایی است که خواب به یک سفر آرامش‌بخش تبدیل می‌شود و روز‌ها با انرژی‌ بیشتر آغاز می‌شوند. “وگال آسایش شیرین”، تضمین کننده‌ی بهترین خواب‌ها و خاطرات خوش در هر زمان است.

رسالت وگال

 

وگال، مجموعه‌ای متشکل از تیم تحقیقاتی و متخصصان زبده در زمینه تولید تشک و کالای خواب است. این مجموعه با تکیه بر دانش مهندسین، ماشین‌آلات مدرن و پیشرفته و نیز سالها تجربه در زمینه تولید، سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز دارد. وگال با اطمینان بر دانش و تکنولوژی سعی ارائه بروزترین و جدیدترین محصولات در زمینه خواب دارد تا در صف حامیان سلامت خانواده به هم میهنان خود خدمت کرده باشد.

چشم انداز وگال

تبدیل شدن به محبوب‌ترین برند تولید کننده تشک و کالای خواب در ایران و خاورمیانه، دورنمای ما در صنعت خواب است. برای دست‌یابی به این هدف زیبا، همه توان خود را با تکیه بر حضور و حمایت شما هموطن عزیز به کار خواهیم گرفت.

گالری تصاویر

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من