وگال نیوز

گردن درد! از علت تا درمان!

گردن درد از علت تا درمان

همه چیز در مورد مشکلات گردن

مهره‌های گردن در ابتدای ستون فقرات قرار گرفته‌اند و به کمک ماهیچه‌های گردن وزن سر را تحمل می‌کنند. سلول‌های ماهیچه‌ای گردن به نوبت منقبض و منبسط می‌شوند تا مدت زمان بیشتری بدون خستگی وزن سر را تحمل کنند که این عمل اصطلاحاً در پزشکی تونوس ماهیچه‌ای نامیده می‌شود.

اما هنگامی که انسان مدت زمان طولانی در حالت نشسته و در حال کار سپری کند ماهیچه‌های گردن خسته شده و قدرت انقباض آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.نهایتاً زاویه سر و گردن تغییر پیدا کرده و از حالت هم راستا و صحیح خارج می‌شود، این امر موجب قرار گرفتن تمام وزن سر روی ستون فقرات و مهره‌ها و باعث ایجاد فشار بیش از حد بر مهره‌های گردن و دیسک‌های بین مهره‌ای شده که دلیل بر ایجاد مشکلات گردن همچون درد و گرفتگی عضلات، آرتروز گردن، پارگی دیسک و مشکلاتی از این قبیل می‌شود.

درمان غیر دارویی دیسک گردن

بالش گردنی ضد درد وگال با ایجاد تعادل بین سر و گردن موجب کاهش فشار روی ستون فقرات می‌شود. این بالش دارای 28 عدد لامپ LED با اشعه فروسرخ و مادون قرمز است که با استفاده از طول موج مناسب مانند یک فیزیوتراپی کامل عمل می‌کند. این نور با نفوذ به عمق ماهیچه موجب تحریک سلول‌ها و افزایش گردش خون و خونرسانی به عضلات می‌شود که در نتیجه به التیام جای زخم‌های گردن، کاهش درد عضلات، برطرف کردن اسپاسم ماهیچه‌ای، درمان آرتروز و درمان پارگی دیسک کمک می‌کند.

تکنولوژی نوردرمانی

با پیشرفت تکنولوژی، علم پزشکی نیز به سمت درمان‌های غیر دارویی سمت و سو گرفته است. امروزه نوردرمانی به یکی از روش‌های درمانی نوین در علم پزشکی تبدیل شده. بالش آنتی درد وگال با الهام از این تکنولوژی نوآوری بزرگی در این زمینه داشته است.

این بالش دارای 28 لامپ LED با اشعه فروسرخ و مادون قرمز با طول موجی استاندارد می‌باشد که با نفوذ در عمق ماهیچه‌ای باعث افزایش گردش خون و خونرسانی به ماهیچه‌های گردنی می‌شود. این امر با اکسیژن رسانی به عضلات موجب دیرتر خسته شدن ماهیچه‌ها و بهتر شدن عملکرد فرد شده و همچنین خونرسانی حداکثری در موضع باعث رفع چین و چروک‌های پوستی، رفع خستگی و گرفتگی عضلات، التیام دردهای ناشی از کار مفرط ، بهبود و درمان آرتروز گردن و کمک به بهبود پارگی دیسک می‌شود.

کمک به بهبود تنفس

بالش گردنی با هم تراز کردن مجاری تنفسی به تنفس در هنگام خواب و استراحت و عدم ایجاد مشکلات تنفسی همچون خروپف و تنگی نفس نیز کمک می‌کند. تنفس مناسب به بهبود کیفیت خواب و داشتن خوابی راحت کمک شایانی می‌کند.

مموری فوم

مموری فوم یا فوم حافظه دار محصولی است وارداتی با چگالی کم و انعطاف‌پذیری مناسب که در مقایسه با فوم‌های معمولی حالت پذیری بهتری دارند.

فوم استفاده شده در این بالش از نوع مموری فوم مخصوص می‌باشد که این ویژگی موجب حمایت سر و گردن و حالت‌پذیری صحیح توسط بالش می‌شود که از وارد شدن فشار زیاد به گردن جلوگیری می‌کند.

رویه

بالش آنتی درد وگال از رویه مخملی بهره می‌برد که با توجه به ویژگی‌های خاص پارچه حس راحتی برای گردن به ارمغان آورده و همچنین از تعریق سطح پوست جلوگیری می‌کند.

باطری و قابلیت شارژ

این محصول مجهز به باطری لیتیومی 2000 میلی آمپر است که با هر شارژ کامل توانایی استفاده از ویژگی فیزیوتراپی تا 16 ست را داراست.

همچنین روی بدنه بالش پورت کابل USB تعبیه شده که قابلیت شارژ فندکی و پاوربانک و یا هر نوع شارژر دیگر را دارد.

سبک، کم حجم، قابل حمل

از این محصول به دلیل حجم کم و وزن سبک می‌توان در هر زمان و مکان مثل خانه، ماشین، محل کار و … استفاده کرد. در مواقعی مانند مسافرت، در هواپیما یا اتوبوس و یا مواقعی که فقط شرایط استراحت به صورت نشسته وجود دارد این محصول به خواب و استراحتی راحت کمک بسزایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *