تشک طبی کلاسیک رادو

تومان5.299.800تومان18.836.900

تشک طبی کلاسیک رادو با سازگاری با همه سبک‌های خواب و  ارتفاع 26سانتیمتری طراحی شده ، دارای مشخصات فنی زیر است :

  • دارای 60 ماه ضمانت کیفیت کالا
  • مناسب برای افراد تا وزن 100کیلوگرم
  • اسفنج یورو مکس نرم و بسیار انعطاف پذیر با طول عمر بالا
  • لایه الیافی هالو سوپر سیلیکونی با ویژگی‌  آنتی باکتریال و انتی الرژی و نیز انعطاف پذیری بالا و لطافتی دلپذیر مناسب برای همه افراد
  • پارچه ژاکارد پفکی بسیار لطیف و ضد حساسیت دارای ویژگی های آنتی باکتریال و آنتی استرس ، جاذب رطوبت و انتقال آن به سطح پارچه، حفظ راحتی پوست
  • لایه ترموباند( اسپان باند ) ضد تعریق و ضد اب ، افزایش کیفیت سطح تشک , سازگار با پوست، ضد حساسیت ، دارای خاصیت آنتی باکتریال ،قابلیت گردش هوای بالا و خنک نگه داشتن تشک

ترکیب هوشمندانه  لایه های تشک طبی رادو ، سطحی نرم و لطیف را برای بدن فراهم می‌آورد، و با توجه به ویژگی‌های آنتی آلرژیک و آنتی باکتریال، انتخابی ایده‌آل برای حفظ سلامت و بهداشت خواب است.

شرایط خرید اقساطی : بدون سود ، اقساط بلند مدت ، بدون سپرده ، هزینه ارسال بعهده مشتری گرامی

شرایط خرید نقدی : هدیه ویژه ، ارسال رایگان 

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

 تشک طبی کلاسیک رادو

تشک‌های ارتوپدیک با توجه به رشد فناوری و علم در زمینه بهداشت و درمان، به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای بهداشتی در خواب تبدیل شده‌اند. بین این تشک‌ها، تشک‌ طبی کلاسیک رادو به خاطر ترکیبی از راحتی و پشتیبانی در حین خواب مورد توجه قرار می‌گیرند.

 مواد ساخت تشک‌ طبی  رادو

تشک‌ طبی کلاسیک رادو از موادی با کیفیت بالا ساخته می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به فوم آسایش و لایه‌های مختلف دیگر اشاره کرد. این مواد، قدرت پشتیبانی و تنظیم فشار را بر روی نقاط مختلف بدن ارائه می‌دهند.

  تشک رادو طبی و انطباق با بدن

یکی از ویژگی‌های برجسته تشک‌ طبی کلاسیک رادو ، انطباق مناسب با بدن است . با توجه به وزن و شکل بدن، این تشک‌ها به طور ایده‌آل فشار را مناسبی برای نقاط مهم مانند گردن، شانه و کمر فراهم می‌کنند . این انطباق به بهبود رفتار خواب و کاهش دردهای عضلانی-اسکلتی کمک می‌کند .

 پشتیبانی و راحتی تشک طبی کلاسیک رادو

تشک‌ طبی کلاسیک رادو به خواب‌ آلودگی کمک می‌کنند و از جمله مزایای آن‌ها پشتیبانی مناسب از نقاط تحت فشار بدن، کاهش دردهای عضلانی و اسکلتی، و ارتقای کیفیت خواب است . تشک‌ طبی کلاسیک رادو توانایی بهبود جریان خون را نیز دارد که برای سلامتی عمومی بسیار حیاتی است .

 سازگاری تشک‌ طبی کلاسیک رادو با همه سبک‌های خواب

تشک خوب در سلامتی بدن به خصوص ستون فقرات نقش مهمی دارد چرا که بیش از یک سوم عمر ما درخواب سپری می شود ،به همین دلیل ساختار تشک های وگال با رعایت تمام استانداردهای پزشکی و ارتوپدی بین المللی شکل گرفته است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تشک‌ طبی کلاسیک رادو ، سازگاری با همه سبک‌های خواب است . بدن انسان در طول شب ممکن است تغییر وضعیت دهد، اما تشک‌ کلاسیک رادو طبی با انعطاف‌پذیری خود به راحتی به تغییرات وضعیت بدن پاسخ می‌دهد و به همه افراد امکان می‌دهد تا به راحتی خوابیده و از خوابی عمیق و بهینه برخوردار شوند.

ایت تشک با ترکیبی از مواد با کیفیت و طراحی مناسب، به یکی از بهترین انتخاب‌های تشک برای بهبود کیفیت خواب و حفظ سلامتی بدن تبدیل شده است .

تشک ارتوپدیک رادو وگال یکی از بهترین سری تشک های طبی وگال می باشد . سازه طبی تشک‌ طبی کلاسیک رادو از لایه های طبی فوم پلی اتیلن و اسفنج فشرده 30 کیلوگرم با تراکم و  *دانسیته بالا  در دو طرف تشک تشکیل میشود .  همین استحکام حداکثری،باعث ایجاد سطح بستری صاف و یکنواخت وعدم گود افتادگی تشک می شود.

جنس رویه تشک رادو کلاسیک

پارچه رویه تشک‌ طبی کلاسیک رادو از جنس ژاکارد پفکی از نوع مرغوب پلی استر است . که خواص منحصر بفردی همچون آنتی باکتریال (ضد باکتری) ، ضد استرس و آنتی مایت (ضد حشره) را داراست.

لایه الیافی پلی استر در دو طرف این تشک ارتوپدیک در کنار اسفنج در این تشک با حفظ گرما طبیعی ، بستری نرم و طبی را برای پیشگیری از دردهای ستون فقرات و گرفتگی عضلانی در هنگام خواب ایجاد می کند . تشک ها دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی هستند که باید در هنگام خرید به این ویژگی ها آگاهی کامل داشت تا با انتخابی درست و مناسب سلامتی خود را در زمان استراحت تضمین کنیم.

*نکات تکمیلی *

دانسیته : به فشردگی تراکم فوم گویند که هرچه این عدد بالاتر باشد کیفیت و دوام فوم بالاتر است .

توضیحات تکمیلی
وزن نامعلوم
ابعاد 200 × 26 سانتیمتر
نوع تشک

سایز

,

,

,

,

,

,

,

,

,

ارتفاع

26 سانتیمتر

تحمل وزن

100 کیلوگرم برای هر نفر

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک طبی کلاسیک رادو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات مکمل برای خواب بهتر