وگال نیوز

تسکین درد با تشک برقی

تسکین درد با تشک برقی

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

تسکین درد با تشک برقی

فصل پاییز و به دنبال آن زمستان را خواهیم داشت. نگرانی بابت گرم کردن تخت‌ خواب یکی از مسائل مهم این فصول است. استفاده از سیستم‌های گرمایشی با توجه به هزینه بالای آن‌ها مقرون به صرفه نمی‌باشد. وجود برخی از وسایل گرمایشی در اتاق خواب نیز با خطراتی همراه است. دراختیار داشتن وسایل گرم کننده بستر خواب می‌تواند بهترین خواب را برای شما فراهم کند. در این نوشته شما را با یکی از این وسایل آشنا خواهیم کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

تشک برقی تسکین دهنده و آرامش‌بخش

گاهی اوقات با وجود خستگی روزانه و درد بدن، داشتن یک اتاق خواب گرم کافی نیست. در چنین مواقعی کیسه آب گرم و یا چیزی که جای خواب ما را گرم نگه دارد بسیار موثر خواهد بود.

ما می‌خواهیم در مورد تشکَی صحبت کنیم که فراتر از گرم کردن بستر خواب عمل کند، یعنی موجب کاهش و تسکین درد و رفع خستگی‌های روزانه شود. شما می‌توانید آن‌ها را کف اتاق و یا روی تخت خواب‌تان قرار دهید.

تشک‌های برقی از طریق جریان ضعیف برق و المنت‌هایی که در داخل خود دارند، موجب تولید گرما و گسترش گرما در سراسر تشک شوند.

از جمله امکانات این تشک‌، ریموت تنظیم کننده دما است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا دمای جای خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

تشک برقی هستاش وگال از دسته تشک‌های طبی بوده که دارای سطحی طبی با انعطاف متوسط به همراه پد حرارتی با توان مصرفی 65 وات است.

از ویژگی‌های این محصول به تنظیم دمای دلخواه به صورت دستی و خاموش شدن خودکار در صورت افزایش دما می‌توان اشاره کرد. این ویژگی امنیت و آرا مش بیشتری را در هنگام خواب برای شما ایجاد می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این تشک موارد زیر را می‌توان ذکر کرد:

  • لایه های طبی فومPE
  • اسکلت فنری با تعداد فنر 185 عدد در هر متر مربع  ( دو برابر تعداد فنر های به کار رفته در نمونه های مشابه موجود در بازار)
  •  ضد آب
  • ضد اشتعال
  • ضد آلرژی

کاربرهای تشک حرارتی هستاش

گرمای پد این تشک التیام بخش دردهای ناشی از رماتیسم و آرتروز ، تسکین دردهای موضعی و مفصلی ، برطرف کننده اسپاسم ها عضلانی است، که به موجب بهبود گردش خون نیز اتفاق میافتد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *